buscar

Sala de Premsa Notes de premsa

 
 

Cercar notes de premsa

Data Inici
Data Fi
Paraula Clau

Ùltimes notes de premsa


 

21 de juliol de 2017

GOL oferirà "Las cloacas de interior" en obert per a tota Espanya
Aquest dilluns a les 22h, el canal emetrà una producció de MEDIAPRO que revela les maniobres ocultes en el si del Ministeri de l'Interior

A causa de l'interès que ha despertat i a l'èxit d'audiència en les cadenes autonòmiques TV3, ETB2 i IB3, GOL oferirà aquest dilluns (22h) "Las cloacas de interior" en obert per a tota Espanya. Aquesta producció de MEDIAPRO traurà a la llum un entorn d'il·legalitats i corrupció en el cor del Ministeri de l'Interior que havia quedat ocult fins ara.

Els espectadors del canal seran testimonis d'un treball de nou mesos de recerca que comptarà amb l'aportació de quatre policies, que parlen per primera vegada davant d'una càmera: Marcelino Martín Blas, excap d'Assumptes Interns de la Policia, Jaime Barrado, comissari de policia, el sergent de la Guàrdia Civil José Oreja i un alt funcionari del Ministeri de l'Interior que vol guardar l'anonimat.

Las cloacas de interior" és un relat de la corrupció i activitat fraudulenta del Ministeri de l'Interior amb testimonis reveladors. El reportatge, dirigit per Jaume Roures i realitzat per Andrea Ferrando i guió de Jaume Grau, conté declaracions de gran valor per a comprendre l'abast de l'entramat d'il·legalitats.

Una prova de l'expectació generada pel reportatge és l'audiència registrada en el seu passi del dimarts a TV3, convertint-se en l'emissió no esportiva més vista del 2017 a Catalunya, quan a Tv3 va obtenir un 30,1% de quota de pantalla i 766.000 espectadors. També va ser el més vist del dimarts a IB3 i del dimecres a ETB2, exceptuant els informatius de la cadena autonòmica basca.

La repercussió del reportatge també ha arribat a les Xarxes Socials i en la passada nit del dimarts el hashtag #CloacasInteriorTV3 es va situar com a primer Trending Topic mundial durant la seva emissió i es va mantenir com a tendència nacional fins a hores després. En només dos dies el reportatge ha superat les 250.000 visualitzacions a YouTube mentre la seva versió amb subtitols en anglés té ja més de 27.000 reproduccions.

Durant la seva emissió a GOL del dilluns (22h), els espectadors podran interactuar amb el programa a través de les Xarxes Socials amb el hashtag #LasCloacasDeInterior.

20 de juliol de 2017

LaLiga, competició futbolística de tot el món amb més subscriptors a YouTube
Amb més d'1'5M de seguidors, el canal LaLiga de YouTube, gestionat per MEDIAPRO, supera a d'altres lligues domèstiques com la Bundesliga,la Ligue 1 o la Serie A

El lloc oficial de LaLiga Santander a YouTube, gestionat per MEDIAPRO, segueix batent rècords a la xarxa i, una temporada més, és el lloc escollit pels fans del futbol espanyol per visualitzar a Internet els resums de la millor lliga del món, tots els gols, les accions més destacades i les impressions d'entrenadors i jugadors.   Amb més d' 1'5 milions de subscriptors, LaLiga s'ha projectat com la lliga de futbol amb major número de seguidors a YouTube per davant de la Bundesliga, la Ligue 1 o la Serie A. En solament un any, el canal LaLiga ha augmentat fins a un 30% les seves subscripcions, captant prop de 400.000 nous fans. Afegint els clubs, LaLiga es situa com a segona competició amb 7.384.822 subscriptors, només superada per la NBA que arriba a la xifra de 8.977.116.

La procedència dels subscriptors al canal LaLiga de YouTube també revela el fenòmen global del futbol espanyol ja que el 49'46% prové d'Amèrica, el 32'41% d'Europa i el 12'85% d'Àsia. El TOP 5 de països per visites a LaLiga seria per aquest ordre Espanya, Mèxic, Brasil, Estats Units i Índia.

Durant la Temporada 2016/2017, els continguts de LaLiga Santander i LaLiga 1|2|3 han registrat més de 3000 milions de reproduccions, creixent un 29% respecte la temporada passada. En quant al consum de contingut, han obtingut més de 10000 milions de minuts de visualització (176 milions d'hores de visualització), un 31% més que el curs anterior.

Entre els vídeos més vistos de la temporada es troben el resum del clàssic Real Madrid CF – FC Barcelona (+5M visites) o la celebració del Real Madrid CF com a campió de LaLiga Santander (+1,6M de visites). Com a novetat, aquesta temporada s'han pogut seguir, en directe, els entrenaments i les rodes de premsa dels enfrontaments de LaLiga Santander.

Pel que fa a la distribució de les visualitzacions per dispositius, el telèfon mòbil (65%) s'imposa al PC (21%), Tablet (8%), TV (3%) y videoconsola (1%). El catàleg de vídeos ha anat creixent fins a allotjar actualment més de 28.000.

Aquests resultats situen www.youtube.com/laliga com l'espai més seguit a Internet pels fans de LaLiga, posant de manifest l'èxit collit per aquest canal com a part de l'estratègia de LaLiga i MEDIAPRO pel que respecta a l'explotació de drets de grans competicions futbolístiques.

20 de juliol de 2017

"Las cloacas de interior", lo más visto del día en su estreno en ETB2
El documental de Mediapro ha superado las 100.000 reproducciones en YouTube en un solo día

El estreno de "Las cloacas de Interior" fue lo más visto de ayer miércoles 19 de julio en ETB2, exceptuando los informativos de la cadena autonómica vasca. Emitido en prime time, el documental de Mediapro obtuvo un 12% de cuota de pantalla, 3,5 puntos por encima de la media de la cadena que fue de un 8,5% en la misma jornada. El documental producido por Mediapro repite éxito de convocatoria tras convertirse el martes anterior en la emisión no deportiva más vista de 2017 en Cataluña, cuando en TV3 obtuvo un 30,1% de cuota de pantalla (766.000 espectadores). Gracias a este dato, el espacio "Sense ficció" donde se encajaba el documental dirigido por Jaume Roures pulverizó los record históricos obtenidos por este programa desde su estreno en 2009.

La expectación por este trabajo de investigación sobre las maniobras ocultas en el seno del Ministerio del Interior, se ha trasladado también a las redes sociales. Publicado en el canal de YouTube de Mediapro (https://goo.gl/TWXbI5) , el documental ha superado las 100.000 visualizaciones en sus primeras 24 horas, mientras su versión con subtítulos en inglés cuenta ya con más de 12.000 reproducciones.

"Las cloacas de Interior", dirigido por Jaume Roures, con realización de Andrea Ferrando y guión de Jaume Grau, tiene un gran valor documental gracias al testimonio de cuatro policías que hablan, por primera vez, ante una cámara: Marcelino Martín Blas, ex jefe de Asuntos Internos de la Policía; Jaime Barrado, comisario de policía; José Oreja, sargento de la Guardia Civil, y un alto funcionario del Ministerio del Interior que ha preferido conservar el anonimato. A partir de estas declaraciones inéditas, que sirven para comprender el alcance del entramado de ilegalidades, "Las cloacas de Interior" tiene la voluntad de levantar la mirada por encima de casos concretos, para encontrar un hilo conductor global y crear, así, un relato de la guerra sucia de Interior.

19 de juliol de 2017

"Las cloacas de interior", ja disponible en YouTube a través del canal de MEDIAPRO
Rècord històric d'audiència a TV3 (30'1%) i emissió més vista del dimarts pel damunt de totes les cadenes d'àmbit nacional o autonòmic

L'emissió del documental "Las cloacas de interior" el dimarts a la nit a TV3 i IB3 ha batut rècords d'audiència. Amb un share del 30,1% i 766.000 espectadors a Catalunya, el documental dirigit per Jaume Roures i produït per MEDIAPRO va liderar la seva franja pràcticament doblant l'audiència mitjana diària de la cadena (15'6%) i per sobre de totes les cadenes d'àmbit nacional o autonòmic. La seva emissió ha aconseguit que TV3 registri la millor dada d'audiència en el que va de temporada, convertint-se en l'emissió no esportiva més vista de l'any. El documental també va ser líder en la seva emissió a IB3 on va aconseguir un 3,7% de share, superior al 3'3% de mitjana del dia que va obtenir el canal. El hashtag #CloacasInteriorTV3 es va situar la nit del dimarts com a primer trending topic mundial durant la seva emissió i va romandre en la llista de trending topic  nacional fins a vàries hores després de la seva emissió.

"Las cloacas de interior" també es va poder veure la nit de dimecres a ETB-2, i està disponible al canal de YouTube de MEDIAPRO (https://goo.gl/twxbi5) en versió original i amb subtítols en anglès.

"Las cloacas de interior" situa per primera vegada sota el focus de l'opinió pública un entorn d'il·legalitats i corrupció en el si del Ministeri de l'Interior que ha quedat ocult fins ara. Amb guió de Jaume Grau i realització d'Andrea Ferrando, sota la direcció de Jaume Roures, el documental conté testimonis de gran valor per a comprendre l'abast de l'entramat d'il·legalitats.

19 de juliol de 2017

El canal beIN SPORTS emetrà en exclusiva tots els partits de la UEFA Champions League i UEFA Europa League a partir de la temporada 2018/2019
La UEFA renova la seva confiança en beIN SPORTS i en MEDIAPRO per a l'emissió de la UEFA Champions League i UEFA Europa League durant tres temporades més

UEFA ha adjudicat a beIN SPORTS i MEDIAPRO els drets en exclusiva per a Espanya de la UEFA Champions League i de la UEFA Europa League per a les temporades 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021. D'aquesta manera, el canal beIN SPORTS renova per altres tres temporades els drets d'ambdues competicions que ve emetent des de la temporada 2015/2016.

En aquest pròxim cicle, UEFA ha adjudicat els drets amb caràcter de exclusiva, de tal manera que a partir de la temporada 2018/2019 el canal beIN SPORTS emetrà tots els partits en exclusiva, desapareixent el partit en obert que fins ara s'emetria els dimarts a les 20:45h.

Però no és aquesta l'única novetat que es trobarà l'aficionat a partir de la temporada 2018/2019. Els partits es continuaran disputant els dimarts i els dimecres, però en lloc d'existir un únic horari, a partir de de l'esmentada temporada dos dels partits de la fase de grups es jugaran a les 19 hores i els altres 6 a les 21 hores. D'aquesta manera, a diferència del que passava fins ara, mai coincidiran jugant a la mateixa hora dos equips espanyols, d'aquesta manera els aficionats sempre podran gaudir tots els partits dels seus equips en directe. Només jugarien dos clubs espanyols en el mateix horari en el cas que cinc equips espanyols estiguessin jugant la fase de grups.

L'interès dels aficionats espanyols per a la UEFA Champions League i la UEFA Europa League ha anat incrementant en paral·lel amb la presència i els bons resultats dels cubs espanyols en aquesta competició. En les últimes cinc temporades, quatre clubs espanyols han guanyat la UEFA Champions League i en quarts de final han competit, cada temporada, tres clubs espanyols. A la UEFA Europa League han participat 9 equips espanyols, proclamant-se campió el Sevilla FC en tres ocasions.

beIN SPORTS, el canal dedicat al futbol internacional es pot trobar actualment en totes les plataformes de TV Premium d'Espanya i a través de beinconnect.es. El canal s'ha convertit, en només dues temporades, en un dels més vists dins de la TV de pagament sent líder d'audiència en totes les jornades de UEFA Champions League. Actualment, beIN SPORTS es troba a l'oferta de TV de tots els operadors espanyols (Movistar +, Vodafone, Orange, Telecable i Deion Comunicaciones). Els canals de beIN han estat un èxit d'audiència, tant en operadors de TV de pagament, com online (beIN CONNECT I YouTube).

Més de 200 professionals produeixen beIN SPORTS, amb emissions d'enfrontaments en directe, reportatges, informatius i programes d'un debat amb una programació que cobreix 24 hores del dia 7 dies a la setmana.

13 de juliol de 2017

"Aeroport", una producció de TV3 amb la col·laboració de MEDIAPRO, debuta com a líder de la seva franja
El programa va ser el més vist del dia, amb una audiència de 444.000 espectadors i una quota del 18,5%  

El programa Aeroport, produït per MEDIAPRO, que ahir s'estrenava en la franja de "prime time" de TV3, va dominar l'audiència de dimecres. El programa va ser el més vist del dia, amb una audiència de 444.000 espectadors i una quota del 18'5%.

"Aeroport" retrata la complexitat que hi ha al darrera d'un vol habitual i la realitat quotidiana de les persones que integren un aeroport, amb les seves vivències i històries humanes. Explica la vida secreta d'un engranatge grandiós per on cada dia hi passen uns 100.000 passatgers –més de 44 milions a l'any-, i on hi treballen gairebé 20.000 persones.
Aeroport es pot veure els dimecres després del telenotícies i durant tretze capítols es passejarà per tots els racons d'aquest engranatge que permet, com si fos la cosa més senzilla del món, enlairar-se i creuar els cels del planeta.
 

 
 

 
© Imagina  Mapa del web // Política de Gestió Ambiental i Energètica // Vols treballar amb nosaltres? // Condicions d'ús
Política de protecció de dades // Codi de conducta