buscar

Sala de Premsa Notes de premsa

 
 

Cercar notes de premsa

Data Inici
Data Fi
Paraula Clau

Ùltimes notes de premsa


 

21 de setembre de 2017

MEDIAPRO adquireix el Grup Tres60
L'operació està subjecta a l'aprovació de la CNMC

MEDIAPRO i una filial del fons de capital de risc H.I.G han aconseguit un acord per a la compra del Grup Tres60, especialitzat en la prestació de serveis tècnics. L'acord, subjecte a l'autorització de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència, preveu la incorporació a MEDIAPRO de Videoreport i Telson, entre d'altres. El Grup Tres60 té actualment prop de 550 professionals amb presència destacada a Madrid, Balears i Astúries.

Fruit d'aquesta integració, MEDIAPRO consolida les seves àrees estratègiques des de la producció de continguts audiovisuals fins a la seva distribució, a més de reforçar la seva flota d'unitats mòbils, serveis de postproducció, platós de televisió, externalitzacions de serveis a diversos canals de televisions, serveis de continuïtat, il·luminació i àudio. 

MEDIAPRO és una companyia líder en la producció de continguts per a televisió amb produccions que triomfen al prime time de les principals cadenes de TV d'Espanya des de fa més de 20 anys. Amb seus a 34 ciutats de 4 continents, abasta tots els gèneres, des de ficció, programes d'actualitat i d'entreteniment i projectes cinematogràfics de no ficció. Entre els seus últims projectes es troba la coproducció de la sèrie "The Young Pope" dirigida per Paolo Sorrentino. 

El Grup Tres60 és un grup especialitzat en tot tipus de serveis de producció i post-producció audiovisual i play-out de canals. Ofereix una cobertura integral per a qualsevol demanda audiovisual de cadenes de televisió, productores de cinema, televisió, publicitat, grans anunciants, institucions públiques i empreses.

H.I.G. és una destacada multinacional de capital de risc i inversions alternatives amb €20.000 milions de capital sota gestió. Amb seu a Miami i delegacions en altres ciutats dels EUA, a més de filials internacionals a Londres, Hamburg, Madrid, Milà, Bogotà, París, Rio de Janeiro i Ciutat de Mèxic, H.I.G. està especialitzada en el finançament i aportació de capital a petites i mitjanes empreses aplicant una estratègia flexible, centrada en l'àmbit operatiu i en el valor afegit.

19 de setembre de 2017

La Liga de Videojuegos Profesional celebrarà jornades presencials de League of Legends i Clash Royale cada setmana
El "cara a cara" serà el partit de la jornada i es jugarà els dimarts (League of Legends) i els diumenges (Clash Royale) / La LVP estrena plató per al "cara a cara", que disposarà de realització multicàmera i d'entrevistes postpartit

Les competicions que organitza la Liga de Videojuegos Profesional (LVP) donen un nou pas més en la seva professionalització amb la posada en marxa del "cara a cara". Cada setmana, dos equips de League of Legends i de Clash Royale viatjaran a Barcelona per enfrontar-se de manera presencial en el partit de la jornada, que es disputarà en un dels platós del Grup MEDIAPRO al qual pertany la LVP. El "cara a cara" de League of Legends tindrà lloc cada dimarts, mentre que el de Clash Royale es disputarà els diumenges.

Aquest format, que segueix el camí d'èxit de competicions com la League of Legends Championship Series (LCS) d'Europa o d'Amèrica del Nord, disposarà d'un espectacular escenari i realització multicàmera, i servirà per oferir al públic una experiència completa de cada jornada, ja que també inclourà una prèvia amb la participació d'alguns dels protagonistes de la trobada, així com entrevistes postpartit i un seguiment als equips abans de saltar al terreny de joc.

Una de les principals novetats del "cara a cara" és que permetrà acollir a una petita quantitat de públic cada setmana. Els espectadors que acudeixin al plató del Grup MEDIAPRO a Barcelona, a més de seguir el partit en primera fila, tindran l'oportunitat de conèixer els protagonistes de la Superliga Orange i comprovar que viure directament un esdeveniment presencial és molt millor que des de la pantalla.  

El "cara a cara" debutarà en la segona jornada després que la temporada de tots dos jocs comencin a Barcelona Games World. En el cas de League of Legends, el primer partit que es jugarà de manera presencial serà el KIYF - ASUS ROG Army, el finalista de la passada edició de Gamergy contra el vencedor de la FinalCup 11, que se celebrarà el dia 17 d'octubre. Per la seva banda, The G-Lab Penguins i NeverBack Gaming inauguraran els "cara a cara" de Clash Royale el dia 15 d'octubre.

La Superliga Orange de League of Legends adapta el seu format d'emissions al de les grans competicions internacionals, mentre que la de Clash Royale debuta amb una experiència innovadora i que acostarà el públic als nous herois nacionals del cèlebre joc de Supercell. La LVP ratifica, d'aquesta manera, la seva ferma aposta per les competicions a nivell presencial, que l'any passat ja van tenir gran protagonisme amb la Superliga Orange On Tour que va portar la competició de League of Legends per diferents ciutats d'Espanya.

13 de setembre de 2017

El videojoc "Flipy's Tesla! Inventemos el futuro", clara aposta per la creació de contingut en Realitat Virtual
El projecte conjunt del Grup MEDIAPRO, 100 Balas i Sony Interactive Entertainment es podrà conèixer en major profunditat aquest divendres a Madrid / L'esdeveniment se celebrarà al PS Games Camp madrileny, espai de treball del programa PlayStation®Talents

Divendres vinent 15 de setembre es presenta una nova oportunitat per conèixer en què consisteix "Flipy's Tesla! Inventemos el futuro" per a PS®VR, el projecte amb el qual el Grup MEDIAPRO s'introdueix plenament en el sector de la Realitat Virtual de la mà de 100 Balas i Sony Interactive Entertainment Espanya.

Aquest apassionant joc per a PlayStation®VR, que estimula la curiositat dels jugadors i els apropa al coneixement científic a través d'una experiència immersiva, estarà present aquest divendres 15 de setembre en l'esdeveniment organitzat per Sony com a un dels títols en desenvolupament de la companyia dins de la seva aposta pels continguts en VR.

A aquest acte assistiran Flipy, director de continguts de 100 Bales, i Darío Ávalos, CEO de Animatoon Studio, equip responsable de la creació i desenvolupament del joc, i aportaran més dades sobre el treball per conformar aquesta aventura gràfica. A més, després de les presentacions, podrà provar-se el joc de primera mà.

El videojoc té l'assessorament científic de Javier Santaolalla -doctor en Física de Partícules, investigador en el CERN i divulgador científic- i té el suport del projecte d'innovació educativa CREATIONS, finançat per la Comissió Europea.

El Grup MEDIAPRO, líder europeu en la creació de continguts, ha desenvolupat ja projectes de Realitat Virtual en la seva divisió d'espais museístics ara vol incorporar aquesta experiència als continguts per a videojocs.

Per la seva banda, 100 Balas, productora audiovisual que hi ha darrere de títols com a "Chiringuito de Pepe", "Olmos y Robles" o més recentment "eSports Generation" dóna el salt al món de la divulgació científica gràcies a aquest projecte amb la idea original de respondre al compromís del seu director de continguts, Flipy, amb el propòsit d'encuriosir sobre les diferents disciplines científiques a través de l'experimentació.

Sony Interactive Entertainment Espanya, a través del seu programa PlayStation® Talents, continua mostrant el seu suport al desenvolupament de videojocs espanyols i destaca l'interès de l'empresa per aquells jocs que exploren les possibilitats que ofereix la tecnologia VR.

13 de setembre de 2017

El combat de l'any entre Canelo i Golovkin es viurà a beIN CONNECT
Es podrà adquirir en modalitat PPV a Espanya per seguir-la en directe a través de beinconnect.es o en modalitat VoD les 24 hores posteriors al combat

L'esperat combat de boxa entre Canelo i Golovkin se celebrarà durant la matinada del dissabte 16 de setembre al diumenge 17 al T-Mobile Arena de Las Vegas. Aquest cara a cara determinarà qui se situa al cim de la boxa mundial i es podrà adquirir a Espanya en modalitat Pay-Per-View a través de beinconnect.es, plataforma OTT de MEDIAPRO. A més, també estarà disponible en VoD les 24 hores posteriors al combat.

El ring de Las Vegas acollirà l'enfrontament entre els millors pesos mitjans del moment en el combat més anhelat de l'any. El duel entre el mexicà Canelo Álvarez i el kazakh Gennady Golovkin definirà qui és el millor del seu pes i possiblement el millor boxador en tots els pesos del moment.

Únicament a beIN CONNECT l'esdeveniment tindrà la narració en castellà del periodista referent de la boxa a Espanya, Jaime Ugarte, i els comentaris de l'especialista Emilio Marquiegui i del boxador espanyol Manel Berdonce. Els espectadors podran interactuar des de les seves cases amb el hashtag #LaPeleaEnbeIN.

El combat es pot adquirir en PPV a través de beinconnect.es per un preu de 12€. Una altra opció disponible és la boxa i un mes de futbol amb LaLiga, la Champions, la Copa, l'Europa League, LaLiga 1|2|3 i GOL en HD per 19,99€. L'esdeveniment es podrà seguir en HD des de qualsevol lloc a través de l'aplicació de beIN CONNECT i des de qualsevol dispositiu (inclòs Smart TV).

7 de setembre de 2017

El futbol, com no s'ha vist abans
L'aposta de LaLiga i MEDIAPRO per la innovació situa la competició espanyola com a pionera en les retransmissions esportives

L'aposta per la màxima qualitat en les retransmissions esportives continuarà sent una prioritat per a LaLiga durant la temporada 2017-2018. De la mà de MEDIAPRO, productora oficial de LaLiga, les retransmissions faran un pas més, portant els aficionats de LaLiga Santander a viure els partits amb el màxim detall. LaLiga, pionera en l'aposta per la més alta tecnologia en retransmissions, presentarà durant la campanya que acaba de començar novetats en matèria de realització dels partits, de contingut audiovisual i del treball amb els clubs de LaLiga Santander i LaLiga 1l2l3.

Una de les principals novetats serà la producció de fins a dos partits per jornada en qualitat 4K, estant disponibles en aquest format tots els partits del FC Barcelona i del Reial Madrid. També aquesta temporada tres estadis més estaran equipats amb una instal·lació permanent de càmera aèria: Estadi La Rosaleda, Màlaga CF, RCDE Stadium (RCD Espanyol) i Estadi Benito Villamarín (Reial Betis), passant a ser nou en total i convertint LaLiga en l'única competició que disposarà d'aquestes càmeres en tants recintes. A més, la nova incorporació de les posicions de cantonada de les càmeres d'alta velocitat permetrà els realitzadors captar les millors accions per a les repeticions amb càmera súper lenta.

Durant la darrera temporada, LaLiga es va convertir en la primera competició de futbol a oferir les repeticions 360º d'INTEL en el seu senyal de partit. La nova instal·lació del Camp Nou i el Santiago Bernabéu va convertir a tots dos estadis en els primers d'Europa amb aquesta tecnologia. Aquesta temporada, LaLiga fa un pas més i instal·larà dos nous sistemes a l'Estadi Ramón Sánchez-Pizjuán i el Wanda Metropolitano.

Per aportar un extra a les retransmissions s'utilitzaran totes les dades i anàlisis de tracking disponibles per oferir estadístiques que millorin l'experiència de veure un partit de LaLiga. Les dades de rendiment i els gràfics 3D en directe -proporcionats per ChyronHego- oferiran major informació per entendre tots els detalls de l'acció en el camp. A més, per primera vegada els equips de LaLiga Santander i LaLiga 1l2l3 lluiran els noms i dorsals unificats en les seves samarretes, amb un disseny exclusiu per a LaLiga que permetrà els aficionats identificar als jugadors.

Més contingut exclusiu per als operadors internacionals

LaLiga a més també farà una interessant aposta pels continguts exclusius de televisió per els seus broadcasters. Des del passat mes d'agost del 2017, LaLiga va començar a distribuir a tot el món un canal de televisió full HD amb programació durant tot el dia dedicat a LaLiga. Aquest canal inclou la narració en anglès i espanyol, així com guió complet i una pista d'àudio ambient.

Com a principal novetat d'aquesta temporada, LaLiga produirà un programa de plató en directe totalment en anglès sobre la jornada. Presentat per Simon Hanley, a qui s'uniran dos analistes, el programa farà la prèvia de la jornada abans que comenci el primer partit.

Finalment, cada estadi de LaLiga Santander i LaLiga 1l2l3 estarà des d'aquesta temporada equipat amb una càmera tàctica controlada automàticament per seguir el joc i oferir un pla tàctic en directe a tots els analistes dels equips. El senyal, produït per aquestes càmeres pot ser analitzat en temps real als estadis, així com per streaming des de qualsevol lloc. Una solució perquè els analistes puguin disposar de tota la informació de manera còmoda i uniforme.

Sobre LaLiga
Fundada el 1984, LaLiga és una associació esportiva que comprèn als 42 equips que conformen la primera i segona divisió del futbol professional a Espanya. LaLiga, amb seu a Madrid, és responsable de LaLiga Santander, de LaLiga 1l2l3 i de la producció televisiva, que en la temporada 2016/2017 van arribar a més de 2.500 milions de persones a tot el món. L'associació també té una fundació activa i és l'única lliga de futbol professional del món que té una lliga per a futbolistes amb discapacitat intel·lectual: LaLiga Genuine.

5 de setembre de 2017

MEDIAPRO gestionarà l'IBC durant la visita del Papa Francesc a Colòmbia
L'IBC s'encarregarà de la recepció, edició, gestió i publicació de la informació i dels continguts audiovisuals generats

El Grup MEDIAPRO serà l'encarregat de gestionar l'IBC (International Broadcast Center) a través de la seva seu a Colòmbia amb motiu de la primera visita oficial del Papa Francesc a aquest país del 6 al 10 de setembre. El Centre Internacional de Transmissió de senyal se situarà a la ciutat de Bogotà i estarà habilitat per oferir tots els seus serveis. També hi haurà el Centre Internacional de Mitjans per a tots els representants dels mitjans de comunicació acreditats des del dimecres 6 de setembre al diumenge 10 a la seu de l'Hotel Tequendama.

El IBC s'encarregarà de la recepció, edició, gestió i difusió de la informació i dels continguts audiovisuals generats des dels esdeveniments en directe de la visita del Papa Francesc a Colòmbia. Els continguts emesos pel senyal multidestí s'introduiran directament dels generats i lliurats pels responsables de la producció oficial en cadascuna de les ciutats (Bogotà, Villavicencio, Medellín i Cartagena).

Per aquest motiu, l'IBC tindrà l'estructura adequada, la producció tècnica i l'equip de professionals perquè els continguts arribin correctament al màster del senyal multidestí i posteriorment als diferents canals de distribució.

Tot el material generat en directe, editat i enregistrat prèviament es lliurarà finalment al públic en el senyal multidestí per satèl·lit i per internet via streaming.

 
 

 
© Imagina  Mapa del web // Política de Gestió Ambiental i Energètica // Vols treballar amb nosaltres? // Condicions d'ús
Política de protecció de dades // Codi de conducta