buscar

Sala de Premsa Notícies Grup Mediapro

 
 

Cercar notícies del Grup Mediapro

Data inici
Data Fi
Paraula Clau

Subscriure'm a Mediapro News

Nom
Cognoms
E-mail
Idioma

He llegit i accepto la Política de protecció de dades

Últimes notícies del Grup Mediapro


 

17 de gener de 2018

Cruz del Norte obre les portes a la premsa
Amb motiu del començament del rodatge de la nova temporada de "Vis a vis", els periodistes van poder visitar els nous decorats i parlar amb l'elenc

L’esperat retorn de “Vis a vis” a la televisió ha començat el compte enrere amb el començament de rodatge de la tercera temporada de la sèrie. Produïda per Globomedia (Grup MEDIAPRO) i FOX Networks Group (FNG) Espanya, la nova temporada inclou com a novetat el trasllat d'un destacat grup de preses a Cruz del Norte, un altre centre penitenciari del mateix conglomerat empresarial de Cruz del Sur.

Coincidint amb l’inici de la producció, també s'han confirmat els últims noms del repartiment: Luis Callejo (“Tarde para la ira”, “Kiki, el amor se hace”, “Cien años de perdón”), que interpretarà el paper de Frutos, un dels funcionaris de la nova presó; Abril Zamora (“Temporada baja”, “La que se avecina”, “The best day of my life”), que s'incorpora a la sèrie com a una de les recluses de Cruz del Norte; Itziar Castro, nominada al Goya com a Millor Actriu Revelació pel seu paper a “Pieles” i que dóna vida a una inquietant presa que es diu Goya; i Zaira Pérez (“La llave de la felicidad” i “Oposats”), farà de Millán, una funcionària novençana que creu en les normes i en la institució fins que arriba a Cruz del Norte.

Respecte a la resta de l'elenc, la sèrie compta amb les actrius principals com Maggie Civantos (Macarena), Najwa Nimri (Zulema), Berta Vázquez (Rizos), Alba Flores (Saray), María Isabel Díaz (Sole), Inma Cuevas (Anabel), Laura Baena (Antonia) i Marta Aledo (Tere). A més, s’incorporen Ruth Díaz, com a la nova reclusa Mercedes Carrillo; Adriana Paz –també nominada al Goya com a Millor Actriu Revelació pel seu treball a “El autor”-, en el paper d’Altagracia, la principal funcionària de Cruz del Norte; Ana Marzoa, com a la reclusa Pruden, l'actriu d'origen taiwanès Huichi Chiu, com a Akame, líder del grup de recluses xineses Tríada Tao, antagonistes de Macarena i Zulema en aquesta nova temporada; i Javier Lara, que interpretarà Álex, el director de Cruz del Norte.

L'inspector Castillo (Jesús Castejón) també tindrà una nova ajudant en el seu equip, Nerea, personatge interpretat per Irene Anula (“Los miércoles no existen”), una agent racional, meticulosa i directa. És una gran professional que procura que la seva feina no es vegi entorpida per la terrible situació personal que viu.

A més, els actors Roberto Enríquez (Fabio) i Ramiro Blas (Sandoval) col·laboraran puntualment en els nous capítols en continuïtat amb les trames que van quedar obertes durant la segona temporada.

17 de gener de 2018

Nickelodeon Llatinoamèrica i el Grup MEDIAPRO segellen acord per a nova sèrie de gaming "N00bees"
La sèrie de 60 episodis s'estrenarà en el segon semestre de 2018

Nickelodeon Llatinoamèrica ha anunciat “N00Bees”, de 60 episodis d'1 hora, una nova sèrie de gaming amb MEDIAPRO. Van fer l’anunci Tatiana Rodriguez, SVP, Brand Head, Kids & Family de Nickelodeon Llatinoamèrica i Javier Méndez, Responsable de Continguts del Grup MEDIAPRO, durant la conferència National Association of Television Executives (NATPE) a Miami Beach, Florida.

La sèrie original ha estat creada per Flipy, de la productora 100 Balas, del Grup MEDIAPRO. “N00Bees” serà produïda en espanyol per a l'audiència de Nickelodeon a Llatinoamèrica i serà adaptada al portuguès per a audiències del Brasil. Es gravarà a Bogotà, a les instal·lacions de Televideo, empresa de MEDIAPRO a Colòmbia, que té amb l'experiència de produccions com “Chica Vampiro” i “Yo Soy Franky” de Nickelodeon Llatinoamèrica. Addicionalment, la sèrie tindrà imatges de Liga de Videojuegos Profesional (LVP). LVP, que també pertany al Grup MEDIAPRO, és la lliga d'e-sports més gran d'Espanya a més dels amfitrions de tornejos importants online i offline per a jocs com League of Legends i Call of Duty, entre d’altres.

“Amb la creixent popularitat dels e-sports i videojocs entre nens, estem encantats d'associar-nos amb el Grup MEDIAPRO per produir aquesta sèrie,” va comentar Rodríguez. “L'experiència de MEDIAPRO en la indústria d'e-sports, la innovadora història de la sèrie, els seus personatges captivadors i la tendència de gaming que estem vivint, sens dubte causaran impacte en l'audiència de Nickelodeon a la regió, creant nous fans en aquest procés.”

Javier Méndez del Grup MEDIAPRO va afegir, “estem especialment il·lusionats amb aquest projecte que uneix dues línies de negoci del Grup com la creació de continguts i els e-sports, un univers on volem estar cada dia més presents. Posarem tota la nostra experiència en els dos camps per assegurar un producte atractiu i d’èxit”.

“Ens entusiasma incorporar un nou projecte de Nick al nostre reconegut portfoli de més d'1.000 hores de contingut de telenovel·la infantil-juvenil”, va comentar Guillermo Borensztein, Vice President de Contingut i Co-produccions per Viacom International Media Networks Américas. “No només ens posiciona com a un dels principals productors i distribuïdors del gènere, sinó que a més ens permet obrir noves portes per generar propostes de valor afegit per als clients”.

“N00Bees” ens apropa a d'una persona que és nova al món de gaming o no és bona jugant. Segueix l’historia de Silvia, el seu germà Erick i els seus amics Tania, Pablo i Niko. Silvia mai ha tingut interès pels videojocs. Sempre ha preferit l'aire lliure i el seu esport favorit, el bàsquet. El seu pare Héctor i el seu germà són molt diferents, per a ells els videojocs ho són tot. Quan Erick té l'oportunitat fer realitat el seu gran somni de participar en l'E-Sports Championship, Silvia farà tot el possible per ajudar-ho a aconseguir-ho, encara que ella també hagi de convertir-se en gamer professional. Acompanyats pels seus amics, Silvia i Erick creen “N00Bees” – un equip d'e-sports que competirà pel títol de Professional Video Games League, però no serà fàcil. A més de lluitar amb els problemes habituals associats amb créixer, Silvia haurà d'aprendre a jugar videojocs mentre competeix contra David, el millor jugador de la regió i de qui s'enamorarà. Però ningú sap que alguna cosa succeirà a Silvia per tenir uns poders increïbles per controlar la manera en què ella juga.

La producció de “N00Bees” començarà a l'abril i farà el seu debut panregional en el tercer trimestre a Nickelodeon Llatinoamèrica (data exacta per confirmar). La sèrie serà distribuïda internacionalment per l'equip de Vendes de Continguts de VIMN Amèriques.

17 de gener de 2018

Javier Olivares i Globomedia s'uneixen per desenvolupar projectes de ficció
El showrunner, creador d'èxits com "Isabel" i "El Ministerio del tiempo", estarà vinculat en exclusiva a la productora del Grup MEDIAPRO

Javier Olivares, creador i guionista de produccions d’èxit per a televisió s'incorpora a Globomedia (Grup MEDIAPRO) per desenvolupar projectes de ficció. Llicenciat en Història i Magister en Teoria de les Arts, Olivares estarà vinculat en exclusiva a la productora, on ja va treballar com a guionista en èxits com “El Club de la Comedia”, “Los Serrano” o “Los Hombres de Paco”.

Segons Javier Pons, director general de Globomedia, “per a Globomedia i el Grup MEDIAPRO és una satisfacció poder comptar amb un dels més destacats showrunners del panorama de ficció a Espanya amb el qual esperem continuar mantenint la nostra aposta per reunir els millors creadors. Ens uneix la il·lusió per explicar bones històries i fer-ho amb la major qualitat i professionalitat possible”.

Per a Olivares, “tornar a Globomedia és com tornar a casa. A Globomedia, vam estar molts anys el meu germà Pablo i jo. Però, sobretot, és anar a treballar amb grans professionals que comparteixen amb mi una passió: crear sèries. Crec que vénen moments apassionants per a la nostra ficció i és un honor que hagin volgut comptar amb mi”.

Javier Olivares compagina el seu treball com a showrunner amb la seva passió per la literatura -com a novel·lista ha publicat “Isabel: Todos conocen a la reina, pero ninguno a Isabel” i “Felipe: Heredarás el mundo”- i la docència com a professor de Guió a les principals Escoles de Cinema i Facultats d'Espanya. Creador de sèries d’èxit com “Isabel”, “Víctor Ros” (basada en les novel·les de Jerónimo Tristante) i “El Ministerio del Tiempo” –al costat del seu germà Pablo Olivares-, totes elles per a TVE i de produccions com “Infidels”; “Kubala, Bru i Manchón” -al costat de Anaïs Schaaff-, per a TV3.

Globomedia és la productora capdavantera de ficció en televisió a Espanya, responsable de títols com “Vis a Vis”, “Estoy vivo”, “El Accidente”, “Águila Roja”, “El Internado” “Pulsaciones”” o “El Club de la Comedia”. En la història de la productora apareixen programes i formats tan emblemàtics com a “Médico de familia” (1995), “Caiga quien caiga” (1996), “7 vidas” (1999) y “Aida” (2005), “Un paso adelante” (2002), “Los Serrano” (2003) o “59 segundos” (2004). És un referent en la creació de continguts originals en l'àmbit dels programes d'humor d'actualitat.

A més, les ficcions de Globomedia estan presents a més de 125 països, amb especial rellevància a Europa. Adaptacions i versions originals de les sèries que triomfen a Espanya ho fan també a cadenes arreu del món.

17 de gener de 2018

El documental de MEDIAPRO "1-O" es va imposar al prime time amb la seva estrena i va repetir lideratge amb la reemissió del dissabte
Va registrar el rècord històric del programa "Sense Ficció" amb més de 1.100.000 d"espectadors i un 34,4% de quota de pantalla

El documental “1-O”, estrenat el dimarts 9 de gener en la franja prime time a l’espai “Sense Ficció” de TV3, va dominar l’audiència a Catalunya la nit de la seva estrena i va repetir lideratge en la seva segona emissió el dissabte passat. El programa va ser el més vist de dimarts amb una audiència d’1.135.000 espectadors i una quota del 34’4%. Aquestes dades ho converteixen en la segona emissió no esportiva més vista del curs a Catalunya, superada només pel Ple del Parlament del 10 d’octubre (1.482.000 espectadors i 47,9% de quota). El minut més vist va ser a les 22.26h amb 1.273.000 espectadors i un 38,2% de quota. A més, 1.516.000 espectadors van contactar amb el programa durant com a mínim un minut.

”1-O” va tornar a assolir destacades xifres d’audiència dissabte, en la seva reemissió dins del programa especial “Veus de l’1-O”. El documental va repetir lideratge a Catalunya amb una quota del 13,6% i 369.000 espectadors.

Les excel·lents dades aconseguides per l’emissió d’“1-O” en la seva estrena la nit de dimarts van fer que el programa “Sense Ficció” registrés el seu màxim històric d’audiència, un rècord que fins aleshores ostentava una altra producció de MEDIAPRO, “Las cloacas de Interior”, reportatge emès al mes de juliol i que va tenir un 30,1% de quota i 766.000 espectadors. “1-O” és també l’emissió d’entreteniment més seguida dels darrers 6 anys a TV3 des de l’emissió de “Crakòvia” del 30 de maig del 2011 (1.154.000 espectadors i 34,3%).

Pel que fa a mitjans digitals, el documental “1-O” va aconseguir també un rècord històric d’audiència en directe la nit de dimarts amb gairebé 19.526 usuaris únics i va revalidar el seu lideratge online en la seva reemissió de dissabte amb 25.332 usuaris únics, un 30% més que en la seva primera emissió.

A les xarxes socials, “1-O” també es va estrenar dimarts amb una repercussió destacada. La conversa sobre el programa a Twitter va generar més de 115.000 missatges i va ser el segon programa més comentat a Espanya. El minut d’or es va produir a les 22.34 h amb 1.690 tuits, uns missatges que van obtenir un total de 10 milions d’impressions. L’etiqueta #1octubreTV3 va ser trending topic mundial durant 3 hores i va arribar a la primera posició.

“1-O”

El dia 6 de setembre del 2017, el govern de la Generalitat va convocar un referèndum sobre la independència de Catalunya. Malgrat la prohibició del govern central, l’1 d’octubre, en un dia plujós i en un ambient extremadament hostil, milers de persones van acudir als centres de votació. “1-O” és la crònica del que va passar en cinc d’aquests centres en un dia terrible i alhora inoblidable en què més de dos milions de persones van lluitar pacíficament per exercir el seu dret a decidir.

17 de gener de 2018

Les produccions del Grupo MEDIAPRO triomfen a Telemadrid
Destacada estrena d""Eso no se pregunta" i rècord per a "Tras la pista"

Cecs, religiosos, negres, transsexuals, persones amb síndrome d’Asperger, gitanos, obesos o musulmans seran alguns dels col·lectius als quals “Eso no se pregunta” donarà visibilitat i normalitat. Persones amb síndrome de Down van ser les primeres a donar resposta a les preguntes que tots volguéssim fer en aquest singular format produït per Globomedia per a Telemadrid. L'estrena del programa, diumenge passat 14 de gener, es va convertir en el més vist del dia en la cadena autonòmica amb 106.000 espectadors i un share del 4.1% (0,9% per sobre de la mitjana de la cadena aquest diumenge).

Representants de grups sotmesos a estereotips contesten preguntes incòmodes formulades de manera anònima pels espectadors de Telemadrid en la versió espanyola de "You can't ask that", el format original de la televisió pública australiana ABC que va ser rebut amb crítiques molt favorables. D’aquesta manera, "Eso no se pregunta" es planteja combatre els prejudicis i la discriminació, donant a conèixer millor aquestes persones que són, en moltes ocasions, objecte d'exclusió o incomprensió.

“Tras la pista” aconsegueix la seva millor marca i es consolida en la graella de Telemadrid amb la dada del 9 de gener

El format sobre successos de Telemadrid produït per MEDIAPRO ha començat l’any amb bones dades. Després de l'aturada nadalenca, el programa presentat per David Aleman i María Gracia ha tornat superant les seves pròpies marques amb un amb un 12,4% de quota de pantalla i 145.000 espectadors, duplicant d’aquesta maner la quota de la cadena del dia. “Tras la pista” analitzava el cas de Diana Quer aportant noves dades sobre l'assassinat de la jove madrilenya fa més d'un any a Galícia.

L'espai que s'emet de dilluns a dijous al late night de l'autonòmica madrilenya va anotar novament una destacada dada (6,8% i 63.000) dijous passat 11 de gener va tractar el dictamen forense preliminar de l'autòpsia de Diana Quer, entre altres temes. Des de la seva estrena el passat 18 de setembre, “Tras la pista” acumula una mitjana de 4,2% de quota de pantalla i 42.000 espectadors, posicionant-se com a un de les millors estrenes de Telemadrid de la temporada.

 

17 de gener de 2018

"El Conquistador del Fin del Mundo" arriba a la catorzena edició a ETB 2
La nova temporada torna al Carib i triomfa en la seva estrena

“El Conquistador del Fin del Mundo” torna a Colòmbia i es converteix novament en “El Conquistador del Caribe”. L'estrena a ETB 2, el passat 15 de gener, de la catorzena edició d'aquest reality d'aventures va registrar el començament més eficaç dels cinc últims lliuraments amb un 20,3% de share. L'espai va ser líder de la seva franja i la primera opció en homes (23,4%) i en el grup de 13 a 44 anys (28,5%).

Julian Iantzi torna a conduir el concurs més extrem de la televisió, que comença amb tres equips de deu concursants cadascun disposats a sacrificar-ho tot per guanyar. Gotzon Mantuliz continuarà apropant les dures proves als seguidors a través de la web i “El Conquis” -presentat per Patxi Alonso- oferirà, a partir del dimecres 17, imatges inèdites mentre revela els secrets i els detalls de l'aventura.

La tornada d'aquest longeu programa produït per Hostoil va arribar precedit per “El Conquistador del Caribe: El compte enrere”, emès el 8 de gener per escalfar motors. El programa especial, on es van presentar els 30 concursants i els capitans que participen en aquesta edició, va co-liderar la seva franja amb un 14,2% de quota de pantalla.

Per acabar d’animar l'estrena, “El Conquistador” va convidar els fans del programa a demostrar els seus esperit aventurer en un esdeveniment celebrat diumenge passat 14 de gener. Des de les 11 a les 14 h, tota la gent que es va acostar a l'Arenal de Bilbao va tenir l'oportunitat d’escalar una xarxa de 16 metres d'altura. Julian Iantzi i Jon Gómez van estar a peu de carrer animant a viure en primera persona l'aventura televisiva més autèntica.


 
© Imagina  Mapa del web // Política de Gestió Ambiental i Energètica // Vols treballar amb nosaltres? // Condicions d'ús
Política de protecció de dades // Codi de conducta // Estratègia fiscal