buscar

Sala de Premsa Notícies Grup Mediapro

 
 

Cercar notícies del Grup Mediapro

Data inici
Data Fi
Paraula Clau

Subscriure'm a Mediapro News

Nom
Cognoms
E-mail
Idioma

He llegit i accepto la Política de protecció de dades

Últimes notícies del Grup Mediapro


 

21 de juliol de 2017

GOL oferirà "Las cloacas de interior" en obert per a tota Espanya
Aquest dilluns a les 22h, el canal emetrà una producció de MEDIAPRO que revela les maniobres ocultes en el si del Ministeri de l'Interior

A causa de l'interès que ha despertat i a l'èxit d'audiència en les cadenes autonòmiques TV3, ETB2 i IB3, GOL oferirà aquest dilluns (22h) “Las cloacas de interior” en obert per a tota Espanya. Aquesta producció de MEDIAPRO traurà a la llum un entorn d'il·legalitats i corrupció en el cor del Ministeri de l'Interior que havia quedat ocult fins ara.

Els espectadors del canal seran testimonis d'un treball de nou mesos de recerca que comptarà amb l'aportació de quatre policies, que parlen per primera vegada davant d’una càmera: Marcelino Martín Blas, excap d'Assumptes Interns de la Policia, Jaime Barrado, comissari de policia, el sergent de la Guàrdia Civil José Oreja i un alt funcionari del Ministeri de l'Interior que vol guardar l'anonimat.

“Las cloacas de interior” és un relat de la corrupció i activitat fraudulenta del Ministeri de l'Interior amb testimonis reveladors. El reportatge, dirigit per Jaume Roures i realitzat per Andrea Ferrando i guió de Jaume Grau, conté declaracions de gran valor per a comprendre l'abast de l'entramat d'il·legalitats.

Una prova de l'expectació generada pel reportatge és l'audiència registrada en el seu passi del dimarts a TV3, convertint-se en l'emissió no esportiva més vista del 2017 a Catalunya, quan a Tv3 va obtenir un 30,1% de quota de pantalla i 766.000 espectadors. També va ser el més vist del dimarts a IB3 i del dimecres a ETB2, exceptuant els informatius de la cadena autonòmica basca.

La repercussió del reportatge també ha arribat a les Xarxes Socials i en la passada nit del dimarts el hashtag #CloacasInteriorTV3 es va situar com a primer Trending Topic mundial durant la seva emissió i es va mantenir com a tendència nacional fins a hores després. En només dos dies el reportatge ha superat les 250.000 visualitzacions a YouTube mentre la seva versió amb subtitols en anglés té ja més de 27.000 reproduccions.

Durant la seva emissió a GOL del dilluns (22h), els espectadors podran interactuar amb el programa a través de les Xarxes Socials amb el hashtag #LasCloacasDeInterior.

21 de juliol de 2017

El canal beIN SPORTS emetrà en exclusiva tots els partits de la UEFA Champions League i UEFA Europa League a partir de la temporada 2018/2019
La UEFA renova la seva confiança en beIN SPORTS i en MEDIAPRO per a l'emissió de la UEFA Champions League i UEFA Europa League durant tres temporades més

UEFA ha adjudicat a beIN SPORTS i MEDIAPRO els drets en exclusiva per a Espanya de la UEFA Champions League i de la UEFA Europa League per a les temporades 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021. D’aquesta manera, el canal beIN SPORTS renova per altres tres temporades els drets d’ambdues competicions que ve emetent des de la temporada 2015/2016.

En aquest pròxim cicle, UEFA ha adjudicat els drets amb caràcter de exclusiva, de tal manera que a partir de la temporada 2018/2019 el canal beIN SPORTS emetrà tots els partits en exclusiva, desapareixent el partit en obert que fins ara s’emetria els dimarts a les 20:45h.

Però no és aquesta l’única novetat que es trobarà l’aficionat a partir de la temporada 2018/2019. Els partits es continuaran disputant els dimarts i els dimecres, però en lloc d’existir un únic horari, a partir de de l’esmentada temporada dos dels partits de la fase de grups es jugaran a les 19 hores i els altres 6 a les 21 hores. D’aquesta manera, a diferència del que passava fins ara, mai coincidiran jugant a la mateixa hora dos equips espanyols, d’aquesta manera els aficionats sempre podran gaudir tots els partits dels seus equips en directe. Només jugarien dos clubs espanyols en el mateix horari en el cas que cinc equips espanyols estiguessin jugant la fase de grups.

L’interès dels aficionats espanyols per a la UEFA Champions League i la UEFA Europa League ha anat incrementant en paral·lel amb la presència i els bons resultats dels cubs espanyols en aquesta competició. En les últimes cinc temporades, quatre clubs espanyols han guanyat la UEFA Champions League i en quarts de final han competit, cada temporada, tres clubs espanyols. A la UEFA Europa League han participat 9 equips espanyols, proclamant-se campió el Sevilla FC en tres ocasions.

beIN SPORTS, el canal dedicat al futbol internacional es pot trobar actualment en totes les plataformes de TV Premium d’Espanya i a través de beinconnect.es. El canal s’ha convertit, en només dues temporades, en un dels més vists dins de la TV de pagament sent líder d’audiència en totes les jornades de UEFA Champions League. Actualment, beIN SPORTS es troba a l’oferta de TV de tots els operadors espanyols (Movistar +, Vodafone, Orange, Telecable i Deion Comunicaciones). Els canals de beIN han estat un èxit d’audiència, tant en operadors de TV de pagament, com online (beIN CONNECT I YouTube).     

Més de 200 professionals produeixen beIN SPORTS, amb emissions d’enfrontaments en directe, reportatges, informatius i programes d’un debat amb una programació que cobreix 24 hores del dia 7 dies a la setmana.

21 de juliol de 2017

LaLiga, competició futbolística de tot el món amb més subscriptors a YouTube
Amb més d'1'5M de seguidors, el canal LaLiga de YouTube, gestionat per MEDIAPRO, supera a d'altres lligues domèstiques com la Bundesliga,la Ligue 1 o la Serie A

El lloc oficial de LaLiga Santander a YouTube, gestionat per MEDIAPRO, segueix batent rècords a la xarxa i, una temporada més, és el lloc escollit pels fans del futbol espanyol per visualitzar a Internet els resums de la millor lliga del món, tots els gols, les accions més destacades i les impressions d’entrenadors i jugadors.

Amb més d’ 1’5 milions de subscriptors, LaLiga s’ha projectat com la lliga de futbol amb major número de seguidors a YouTube per davant de la Bundesliga, la Ligue 1 o la Serie A. En solament un any, el canal LaLiga ha augmentat fins a un 30% les seves subscripcions, captant prop de 400.000 nous fans. Afegint els clubs, LaLiga es situa com a segona competició amb 7.384.822 subscriptors, només superada per la NBA que arriba a la xifra de 8.977.116.

La procedència dels subscriptors al canal LaLiga de YouTube també revela el fenòmen global del futbol espanyol ja que el 49’46% prové d’Amèrica, el 32’41% d’Europa i el 12’85% d’Àsia. El TOP 5 de països per visites a LaLiga seria per aquest ordre Espanya, Mèxic, Brasil, Estats Units i Índia.

Durant la Temporada 2016/2017, els continguts de LaLiga Santander i LaLiga 1|2|3 han registrat més de 3000 milions de reproduccions, creixent un 29% respecte la temporada passada. En quant al consum de contingut, han obtingut més de 10000 milions de minuts de visualització (176 milions d’hores de visualització), un 31% més que el curs anterior.

Entre els vídeos més vistos de la temporada es troben el resum del clàssic Real Madrid CF – FC Barcelona (+5M visites) o la celebració del Real Madrid CF com a campió de LaLiga Santander (+1,6M de visites). Com a novetat, aquesta temporada s’han pogut seguir, en directe, els entrenaments i les rodes de premsa dels enfrontaments de LaLiga Santander.

Pel que fa a la distribució de les visualitzacions per dispositius, el telèfon mòbil (65%) s’imposa al PC (21%), Tablet (8%), TV (3%) y videoconsola (1%). El catàleg de vídeos ha anat creixent fins a allotjar actualment més de 28.000.

Aquests resultats situen www.youtube.com/laliga com l’espai més seguit a Internet pels fans de LaLiga, posant de manifest l’èxit collit per aquest canal com a part de l’estratègia de LaLiga i MEDIAPRO pel que respecta a l’explotació de drets de grans competicions futbolístiques.

21 de juliol de 2017

"Nit i Dia" tanca la seva 2ª temporada com el més vist del dia a Catalunya
La sèrie que emet TV3 lidera en 8 jornades i es posiciona 1,7 punts sobre la mitjana de la cadena

“Nit i Dia” ha tanca la seva segona temporada amb notables resultats d’audiència a TV3. El passat 17 de juny, l’últim capítol d’aquesta sèrie produïda per MEDIAPRO es va convertir en l’emissió no informativa més vista a Catalunya en reunir a una mitjana de 365. 000 espectadors (15,1% de share). Es tracta del segon episodi amb més audiència darrera de la seva estrena el 24 d’abril (16,1% i 411.000 espectadors). Si s’analitza la seva evolució capítol a capítol, “Nit i Dia” és líder d’audiència a un total de vuit jornades i es posiciona com a segona opció a la seva franja a les cinc restants.

Els tretze capítols que composen la segona temporada de “Nit i Dia” amitjanen un 12% de share i 309.000 espectadors, posicionant la sèrie 1,7 punts per damunt de la cadena autonòmica (10,3% en el que va del 2017). A la franja mitja d’emissió de la segona temporada de la sèrie de forenses, TV3 (12%) es situa com l’opció triada majoritàriament per l’audiència amb un avantatge de 2,4 punts sobre l’oferta més immediata de la competència.

21 de juliol de 2017

"The Young Pope", de Paolo Sorrentino i co-produïda per MEDIAPRO, doblement nominada als Emmy 2017
La sèrie competirà en les categories de Millor Disseny de Producció i Millor Fotografia

“The Young Pope” estarà present en la propera cerimònia dels premis Emmy 2017, els Óscar de la televisió. La sèrie dirigida per Paolo Sorrentino i co-produïda per MEDIAPRO acaba de ser doblement nominada, i optarà al guardó en dues categories: Millor Disseny de Producció i Millor Fotografia. La cerimònia de lliurament de la 69ª edició dels premis Emmy se celebrarà el proper 17 de setembre en el teatre Microsoft de Los Angeles i comptarà amb el còmic Stephen Colbert com a mestre de cerimònies.

“The Young Pope” suposa el debut televisiu del director Paolo Sorrentino, guanyador d'un Óscar el 2013 per “La Gran Bellesa”. Acompanya al doble nominat als Óscar Jude Law (en el paper de Pío XIII) un repartiment internacional compost per la guanyadora d'un Óscar Diane Keaton (Germana Mary), Silvio Orlando (Cardenal Voiello), Scott Shepherd (Cardenal Dussolier), Cécile de France (Sofia), Javier Càmera (Cardenal Gutiérrez), Ludivine Sagnier (Esther), Tony Bertorelli (Cardenal Caltanissetta) i James Cromwell (Cardenal Michael Spencer). “The Young Pope”, que ha recollit grans elogis de la crítica internacional, és una producció original de Sky, HBO i Canal+, produïda per Wildside i co-produïda per MEDIAPRO i Haut et Court Tv. La sèrie va sortir a la venda al mercat espanyol el passat 31 de març en format DVD i Blu-ray.

Els Emmy són els guardons més importants que atorga la indústria de la televisió nord-americana. Es lliuren anualment als millors programes i actors de l'any de la televisió. La primera edició del certamen es va celebrar el gener de 1949 i va ser organitzada per l'Acadèmia de Televisió.

FOTO: “The Young Pope” ©Gianni Fiorito

SINOPSI

Lenny Belardo, àlies Pío XIII, és el primer papa nord-americà de la història. Jove i encantador, la seva elecció pot semblar el resultat d'una senzilla i eficaç estratègia mediàtica del Col·legi Cardenalici. No obstant això, les aparences enganyen. Sobretot, en el lloc i entre les persones que han triat el gran misteri de Déu com a brúixola de les seves existències. Aquest lloc és el Vaticà i aquestes persones, la jerarquia eclesiàstica. La figura més misteriosa i contradictòria resulta ser el propi Pío XIII. Perspicaç i ingenu, primitiu i innovador, insegur i resolut, malenconiós i implacable, Pío XIII intenta travessar el riu sense fi de la solitud humana per trobar un Déu per lliurar a la humanitat. I a si mateix.

21 de juliol de 2017

Gran èxit de participació de la 1ª edició del Campus Media Base
130 nens d'entre 6 i 16 anys han pogut gaudir de l'experiència

El passat dissabte 15 de juliol va concloure la primera edició del Campus Media Base amb gran èxit de participació. Més de 130 nens en edats compreses entre els 6 i els 16 anys han pogut gaudir de l'experiència, un campament d'estiu de futbol que ha comptat amb la presència de nombrosos jugadors i entrenadors de Media Base Sports.

Sergi Samper, migcampista del FC Barcelona, va inaugurar el campus en les privilegiades instal·lacions del Montanyà el dissabte 2 de juliol, i 24 hores després va ser Pep Guardiola, entrenador del Manchester City, qui va compartir una jornada amb els nois. El tècnic va participar en una sessió d'entrenament i es va fotografiar amb tots.

També es van exercitar amb els joves futbolistes Pablo Maffeo, Brahim, Juan Cámara, Marc Gual, Lee i l'estrella del FC Barcelona Luis Suárez, que va rebre els participants del Campus a la Ciutat Esportiva de Sant Joan Despí.


 
© Imagina  Mapa del web // Política de Gestió Ambiental i Energètica // Vols treballar amb nosaltres? // Condicions d'ús
Política de protecció de dades // Codi de conducta