buscar

Sala de Premsa Notícies Grup Mediapro

 
 

Cercar notícies del Grup Mediapro

Data inici
Data Fi
Paraula Clau

Subscriure'm a Mediapro News

Nom
Cognoms
E-mail
Idioma

He llegit i accepto la Política de protecció de dades

Últimes notícies del Grup Mediapro


 

22 de setembre de 2017

MEDIAPRO adquireix el Grup Tres60, especialitzat en la prestació de serveis tècnics
El Grup Tres60 té actualment prop de 550 professionals amb presència destacada a Madrid, Balears i Astúries

MEDIAPRO i una filial del fons de capital de risc H.I.G han aconseguit un acord per a la compra del Grup Tres60, especialitzat en la prestació de serveis tècnics. L'acord, subjecte a l'autorització de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència, preveu la incorporació a MEDIAPRO de Videoreport i Telson, entre d’altres. El Grup Tres60 té actualment prop de 550 professionals amb presència destacada a Madrid, Balears i Astúries.

Fruit d'aquesta integració, MEDIAPRO consolida les seves àrees estratègiques des de la producció de continguts audiovisuals fins a la seva distribució, a més de reforçar la seva flota d'unitats mòbils, serveis de postproducció, platós de televisió, externalitzacions de serveis a diversos canals de televisions, serveis de continuïtat, il·luminació i àudio.

MEDIAPRO és una companyia líder en la producció de continguts per a televisió amb produccions que triomfen al prime time de les principals cadenes de TV d'Espanya des de fa més de 20 anys. Amb seus a 34 ciutats de 4 continents, abasta tots els gèneres, des de ficció, programes d'actualitat i d'entreteniment i projectes cinematogràfics de no ficció. Entre els seus últims projectes es troba la coproducció de la sèrie “The Young Pope” dirigida per Paolo Sorrentino.

El Grup Tres60 és un grup especialitzat en tot tipus de serveis de producció i post-producció audiovisual i play-out de canals. Ofereix una cobertura integral per a qualsevol demanda audiovisual de cadenes de televisió, productores de cinema, televisió, publicitat, grans anunciants, institucions públiques i empreses.

H.I.G. és una destacada multinacional de capital de risc i inversions alternatives amb €20.000 milions de capital sota gestió. Amb seu a Miami i delegacions en altres ciutats dels EUA, a més de filials internacionals a Londres, Hamburg, Madrid, Milà, Bogotà, París, Rio de Janeiro i Ciutat de Mèxic, H.I.G. està especialitzada en el finançament i aportació de capital a petites i mitjanes empreses aplicant una estratègia flexible, centrada en l’àmbit operatiu i en el valor afegit.

22 de setembre de 2017

Consolidació de MEDIAPRO com a un dels proveïdors més destacats del mercat de tecnologia VAR
MEDIAPRO va guanyar la licitació convocada per la Conmebol per contractar un proveïdor dels serveis de tecnologia de VAR per a la Copa Conmebol Libertadores Bridgestone 2017

MEDIAPRO ha guanyat la licitació convocada per la Conmebol i serà el proveïdor oficial dels serveis de tecnologia Àrbitres Assistents de Vídeo (VAR) per als partits de les semifinals i la final de la Copa Conmebol Libertadores Bridgestone 2017. El Grup MEDIAPRO ja és actualment proveïdor oficial de tecnologia VAR per a la Federació Portuguesa de Futbol (FPF).

La contractació del servei de VAR serà per a sis partits oficials, quatre de semifinals i dos de la final, i s'haurà de proveir amb aquesta tecnologia a sis estadis de diferents països Sud-americans. Les Semifinals de la Copa Conmebol Libertadores Bridgestone 2017 es disputaran entre l'última setmana d'octubre i la primera setmana de novembre. I els partits d'anada i tornada de la final es jugaran el 22 i 29 de novembre, respectivament. El sistema VAR és cada vegada més utilitzat per ajudar els àrbitres a determinar si hi ha infraccions o jugades dubtoses.

MEDIAPRO ARGENTINA aportarà els professionals i els equips tècnics necessaris per analitzar al moment les jugades dubtoses o conflictives en tots els estadis on es juguin els sis partits oficials de la Copa Conmebol Libertadores Bridgestone 2017, que inclourà també 3 jornades d'entrenament per a l'ús correcte d'aquesta tecnologia.

El Grup MEDIAPRO es consolida com a un dels proveïdors més destacats del mercat de tecnologia VAR, oferint una solució clau en mà per als seus clients, que inclou recursos humans, tecnologia i producció de televisió, quan és necessari. El Grup audiovisual ha completat els processos d'homologació de la FIFA/IFAB per prestar serveis de videoarbitratge en competicions nacionals i internacionals i és el proveïdor oficial de VAR per a la Federació Portuguesa de Futbol (FPF) i per a la FIBA en les seves competicions, com l'últim Eurobasket Women 2017.

El Grup MEDIAPRO és líder en producció i distribució de continguts audiovisuals, amb 41 centres de producció a 27 països. És líder en serveis tècnics de producció i de transmissió via satèl·lit. Duu a terme més de 3.500 produccions a l'any i disposa d’una flota de 54 unitats mòbils que distribueix esdeveniments en alta definició i 4K arreu del món. El Grup té més de 40.000 m2 en platós i instal·lacions tècniques a Europa, Estats Units i Argentina.

MEDIAPRO ARGENTINA és una empresa de serveis audiovisuals a l'avantguarda en la regió, incorporant tecnologia d'última generació. Presta serveis de desenvolupament de continguts, serveis de producció i postproducció audiovisual, a través d'empreses destacades en el sector i amb projecció internacional.

22 de setembre de 2017

La seu d"Imagina US a Miami va acollir més de 100 persones durant l"huracà Irma
Els professionals de la seu, les seves famílies i periodistes desplaçats es van refugiar al centre audiovisual durant més de 48 hores

L’edifici Imagina US va servir de refugi per a 115 persones (professionals del Grup i les seves famílies) durant el passat huracà Irma, que es varen protegir dels efectes de l’huracà des del matí del dissabte 9 de setembre fins al migdia del dilluns següent quan van passar els seus efectes. Les instal·lacions es varen adaptar per poder acollir tant les famílies com els professionals que havien d’assegurar els serveis durant la tempesta. Alguns periodistes desplaçats a la zona per cobrir informativament el pas de l’huracà, com TVE i Cuatro, també varen utilitzar la seu d’IMAGINA US com a lloc de treball i refugi.

El centre va mantenir la seva activitat a pesar dels talls de llum gràcies als generadors i, especialment, amb l’esforç del seu equip.

22 de setembre de 2017

La tercera temporada de "Vis a vis", entre les principals novetats de la nova programació de FOX
Les actrius Maggie Civantos, Najwa Nimri i Alba Flores van donar a conèixer algunes claus de la nova etapa d'aquesta ficció de Globomedia al canal de pagament

Després del seu èxit a Atresmedia, “Vis a vis” comença la seva nova etapa a FOX. Aquest nou lliurament constarà de 8 capítols de 50 minuts i començarà amb un trasllat de presó de Cruz del Sur a Cruz del Norte. Amb aquest canvi les protagonistes s'enfrontaran a noves antagonistes: un grup de preses xineses molt perilloses, sanguinàries i impredictibles, que posaran contra les cordes a Maca, Zulema, Saray, Sole, Tere, Antonia…. El canvi de presó donarà lloc a noves incorporacions, de preses i també de funcionaris, però personatges com Fabio (Roberto Enríquez) o Sandoval (Ramiro Blas) realitzaran col·laboracions esporàdiques per les relacions que aquests personatges tenen amb les protagonistes. En aquesta nova etapa en el pagament, es resoldran trames que es van deixar obertes en la segona temporada com l'embaràs de Saray, la viduïtat de Sole hores després de casar-se i, és clar, la venjança que sobrevola el despertar de Zulema.

Dimarts passat 19 de setembre, algunes de les actrius d'aquesta producció de Globomedia (Grup MEDIAPRO) com Maggie Civantos, Najwa Nimri i Alba Flores van assistir a la presentació de la programació de FOX que va destacar la tercera temporada de “Vis a vis” com a una de les seves principals novetats.

L'èxit de “Vis a vis” ha traspassat les pantalles de televisió. És un fenomen fan a Espanya i un best-seller internacional. Aquesta sèrie innovadora va definir un nou estil en la ficció espanyola, “Vis a vis” és una suma d'èxits que té una audiència consolidada i multitud de guardons com el Premi Ondas concedit a tot l'elenc interpretatiu femení, un reconeixement inèdit en la història del prestigiós certamen; el Fotogramas de Plata a la Millor Sèrie i els Premis de la Unió d'Actors a les actrius del seu repartiment: Maggie Civantos (Millor Actriu Protagonista 2015), Alba Flores (Millor Actriu Secundària 2016) i Inma Cuevas (Millor Actriu de Repartiment 2015 i 2016). “Vis a vis” va triomfar també al FesTVal de Vitòria amb el Premi al Descobriment de l'Any i el Premi a la Millor Direcció, guardó que concedeix cada any en el marc del certamen l'Associació de Directors de Ficció de Televisió (DIRIGE). A més, Maggie Civantos va ser distingida com a Millor Actriu de Drama en els Premis MiM Series 2015. La sèrie també ha aconseguit el reconeixement internacional amb premis com a Millor Ficció d'Espanya en la 18a edició del Festival de Luchon (França).

22 de setembre de 2017

"Tras la pista" comença amb bona nota al late night de Telemadrid
L'espai de successos presentat per David Alemán i María Gracia ha obert totes les nits amb una exclusiva

En la seva primera setmana d'emissió “Tras la pista”, l'espai de MEDIAPRO que emet Telemadrid de dilluns a dijous al late night, ha obert el programa amb els temes de màxima actualitat referida a successos.

“Tras la pista” és un format original de MEDIAPRO que té la col·laboració de la Policia, Guàrdia Civil i serveis d'Emergències de la Comunitat de Madrid. Investigació i servei públic, amb els protagonistes de les notícies al plató, informacions exclusives aconseguides pels reporters del programa, primícies que no es veuran en cap altre canal, de la mà dels millors criminòlegs, forenses, advocats i policies.

El programa es va estrenar el dilluns amb l'entrevista en exclusiva de la mare de Pilar Garrido, mare de l'espanyola assassinada a Mèxic. El dimarts, el programa va entrevistar a l’exnúvia de Paco Sanz, l'home que afirmava tenir 2.000 tumors i que, segons la Policia, va arribar a estafar més de 3.000 euros a costa de la seva suposada malaltia. El dimecres, l'equip va localitzar un presumpte assassí per encàrrec, que els va arribar a facilitar les seves tarifes i fins i tot el número de compte bancari on s'havien d'ingressar els diners per realitzar el “treball”. “Tras la pista” va posar de seguida en mans de la Policia aquest descobriment que està sent investigat. La setmana de l'estrena es va tancar el dijous amb el cas de la nena Lucía Vivar, trobada sense vida a les vies del tren de Pizarra (Màlaga), tenint la presència al plató d'Ana Belén Ordoñez, portaveu de la família.

22 de setembre de 2017

La Liga de Videojuegos Profesional celebrarà jornades presencials de League of Legends i Clash Royale cada setmana
Per primera vegada en la història de la competició, el públic podrà assistir al plató del Grup MEDIAPRO per seguir el partit en directe

Les competicions que organitza la Liga de Videojuegos Profesional (LVP) donen un nou pas més en la seva professionalització amb la posada en marxa del “cara a cara”. Cada setmana, dos equips de League of Legends i de Clash Royale viatjaran a Barcelona per enfrontar-se de manera presencial en el partit de la jornada, que es disputarà en un dels platós del Grup MEDIAPRO al qual pertany la LVP. El “cara a cara” de League of Legends tindrà lloc cada dimarts, mentre que el de Clash Royale es disputarà els diumenges.

Aquest format, que segueix el camí d’èxit de competicions com la League of Legends Championship Series (LCS) d'Europa o d'Amèrica del Nord, disposarà d’un espectacular escenari i realització multicàmera, i servirà per oferir al públic una experiència completa de cada jornada, ja que també inclourà una prèvia amb la participació d’alguns dels protagonistes de la trobada, així com entrevistes postpartit i un seguiment als equips abans de saltar al terreny de joc.

Una de les principals novetats del “cara a cara” és que permetrà acollir a una petita quantitat de públic cada setmana. Els espectadors que acudeixin al plató del Grup MEDIAPRO a Barcelona, a més de seguir el partit en primera fila, tindran l'oportunitat de conèixer els protagonistes de la Superliga Orange i comprovar que viure directament un esdeveniment presencial és molt millor que des de la pantalla.

El “cara a cara” debutarà en la segona jornada després que la temporada de tots dos jocs comencin a Barcelona Games World. En el cas de League of Legends, el primer partit que es jugarà de manera presencial serà el KIYF - ASUS ROG Army, el finalista de la passada edició de Gamergy contra el vencedor de la FinalCup 11, que se celebrarà el dia 17 d'octubre. Per la seva banda, The G-Lab Penguins i NeverBack Gaming inauguraran els “cara a cara” de Clash Royale el dia 15 d'octubre.

La Superliga Orange de League of Legends adapta el seu format d'emissions al de les grans competicions internacionals, mentre que la de Clash Royale debuta amb una experiència innovadora i que acostarà el públic als nous herois nacionals del cèlebre joc de Supercell. La LVP ratifica, d'aquesta manera, la seva ferma aposta per les competicions a nivell presencial, que l'any passat ja van tenir gran protagonisme amb la Superliga Orange On Tour que va portar la competició de League of Legends per diferents ciutats d'Espanya.


 
© Imagina  Mapa del web // Política de Gestió Ambiental i Energètica // Vols treballar amb nosaltres? // Condicions d'ús
Política de protecció de dades // Codi de conducta