buscar

Sala de Premsa Notícies Grup Mediapro

 
 

Cercar notícies del Grup Mediapro

Data inici
Data Fi
Paraula Clau

Subscriure'm a Mediapro News

Nom
Cognoms
E-mail
Idioma

He llegit i accepto la Política de protecció de dades

Últimes notícies del Grup Mediapro


 

23 de novembre de 2017

"Vis a vis" comença el rodatge de la tercera temporada per a FOX
Luis Callejo i Abril Zamora, dos dels últims actors que s"incorporen al repartiment de la producció de Globomedia

L’esperat retorn de “Vis a vis” a la televisió ha començat el compte enrere amb l'inici de rodatge de la tercera temporada de la sèrie aquesta setmana a Madrid, que continuarà durant els pròxims dos mesos. Produïda per Globomedia (Grup MEDIAPRO) i FOX Networks Group (FNG) Espanya, la nova temporada inclou com a novetat el trasllat d'un destacat grup de preses a Cruz del Norte, un altre centre penitenciari del mateix conglomerat empresarial que Cruz del Sur.

Coincidint amb el començament de la producció, també s'han confirmat els últims noms a incorporar-se al repartiment: l'actor Luis Callejo (“Tarde para la ira”, “Kiki, el amor se hace”, “Cien años de perdón”), que interpretarà un dels funcionaris de la nova presó, i l'actriu i guionista Abril Zamora (“Temporada baja”, “La que se avecina”, “The best day of my life”), que se suma a la sèrie com a una de les recluses de Cruz del Norte.

La resta de l’elenc de la sèrie, com es va confirmar fa unes setmanes, compta amb les seves actrius principals Maggie Civantos (Macarena), Najwa Nimri (Zulema), Berta Vázquez (Rizos), Alba Flores (Saray), María Isabel Díaz (Sole), Inma Cuevas (Anabel), Laura Baena (Antonia) y Marta Aledo (Tere), a elles s'afegeixen també Ruth Díaz, com la nova reclusa Mercedes Carrillo; Adriana Paz, com Altagracia, la principal funcionària de Cruz del Norte; Ana Marzoa, com la reclusa Pruden o, entre d’altres, l'actriu d'origen xinès Huichi Chiu, que interpreta el paper d’Akame, líder del grup de recluses xineses Tríade Tao, antagonistes de Macarena i Zulema en aquesta nova temporada.

23 de novembre de 2017

GOL oferirà en obert La Vetllada del Milió, amb el Lejarraga vs Del Río com a combat estel·lar
L'esdeveniment també es podrà seguir a través dels perfils de GOL a Facebook, Twitter i YouTube

Els aficionats a la boxa podran veure aquest divendres a partir de les 23:00 h, a GOL, la coneguda com a La Vetllada del Milió, amb el gran combat que enfrontarà Kerman “El Revólver Lejarraga” i a José “El Niño del Río” pel Campionat d'Espanya del pes wèlter. A més, els espectadors podran seguir altres combats amb la presència de grans boxadors espanyols com Javier García Roche “El Rey Chatarrero”

Des del seu debut l'any 2013, Kerman Lejarraga ha guanyat 23 combats, 19 d'ells per KO, i es manté invicte en la seva carrera com a professional. El púgil basc s'enfrontarà el 24 de novembre a José “El Niño del Río”, actual campió d'Espanya de pes wèlter, que posarà en joc el seu títol davant de Lejarraga, ja classificat a nivell mundial.

A més del combat entre Lejarraga i del Río, els aficionats a la boxa podran gaudir d'altres enfrontaments durant la cinquena edició de l'esdeveniment, entre els quals destaca el de Javier García Roche “El Rey Chatarrero”, que tornarà a pujar al ring després del seu retir per enfrontar-se a George Kandelaki. Com és habitual en les transmissions de boxa, Jaime Ugarte serà l'encarregat de posar veu a la Vetllada del Milió, acompanyat en els comentaris per Emilio Marquiegui i Manel Berdonce, el púgil espanyol que ha estat campió d'Espanya de boxa professional durant més anys.

L'emissió es podrà seguir també a través dels perfils oficials de Twitter, Facebook i YouTube de GOL i els espectadors podran interactuar a través de les xarxes socials amb el hashtag #LaVeladaDelMillón

23 de novembre de 2017

Luis Suárez col·laborarà amb Turisme de Malàisia
Tourism Malaysia i Mediapro Asia van signar l'acord d'un any de durada

Tourism Malaysia ha signat amb MEDIAPRO, representant del futbolista a Àsia, l'acord de col·laboració d'un any de durada. L'objectiu d'aquesta associació és impulsar l'interès de Malàisia com a destinació turística donada la popularitat de l'esportista entre els aficionats al futbol.

El Ministre de Turisme i Cultura de Malàisia, Dato' Sri Mohamed Nazri Aziz va afirmar: “Estem entusiasmats de treballar amb Luis Suárez, que ha demostrat ser un dels futbolistes més destacats del món i també un líder respectat en la comunitat. Com a heroi dels millennials, Suárez és una inspiració per a moltes persones i esperem que aquest reconeixement brillarà a Malàisia com a una destinació de vacances que atreu l'esperit pels viatges i l'aventura d'aquesta generació”.

La col·laboració per un any forma part del pla de màrqueting i promoció de Tourism Malaysia per incrementar encara més la demanda de viatges a Malàisia des dels seus principals mercats internacionals, així com per despertar l'interès dels millennials perquè visitin el país asiàtic.

S'espera que el famós davanter del Barça, amb dos títols de LaLiga i un títol de la UEFA Champions League, lideri la selecció d'Uruguai en la Copa del Món a Rússia del pròxim estiu. Luis Suárez va declarar: “És un honor i un privilegi poder treballar amb Malàisia, un país culturalment divers amb belles platges i complexos residencials de primera classe per a totes les edats. Estic molt emocionat per embarcar-me en aquest viatge per presentar aquest país exòtic al món, especialment la seva rica cultura i herència per a tots els meus seguidors i que siguin fans de Malàisia”, va declarar Luis Suárez dimecres passat després del rodatge del primer anunci, produït per l'Agència de Media Base Sports.

Lars Heidenreich, Director General de Mediapro Asia, va comentar: “LaLiga i Tourism Malaysia han estat cooperant durant un any per promocionar Malàisia com a destinació turística oficial de LaLiga a Àsia. Aquesta col·laboració s'incrementa ara amb el suport de l’estrella mundial Luis Suárez. El futbolista del FC Barcelona té gran popularitat a Àsia i estem convençuts que aquesta campanya farà que Luis Suárez animi més viatgers a considerar Malàisia com a destinació de vacances a Àsia”.

Mediapro Àsia està especialitzada en gestió i vendes de drets esportius, activació de màrqueting per a clients, gestió de producció, serveis de consultoria i organització d'esdeveniments d'àmbit esportiu.

23 de novembre de 2017

"Zapeando" entra en el club dels 1.000 programes
El programa de Globomedia per laSexta té a Matías Prats com a padrí de la gran celebració

“Zapeando” arriba a les mil emissions com a una cita televisiva indispensable per a les sobretaules. Fa quatre anys que Frank Blanco i la seva troupe amenitzen les tardes de laSexta i, per celebrar-ho, el programa comptarà amb Matías Prats en la gran festa que se celebrarà el 24 de novembre. Després d'una setmana plena de divertides accions per recordar que estem d'aniversari, el conegut periodista anirà el plató per apadrinar el programa i fer zàping amb tot l'equip. A més, Ana Morgade, Miki Nadal i Anna Simon protagonitzaran un musical que serà el tret de sortida de l'emissió 1.000.

Durant la seva ja extensa història, el format produït per Globomedia ha aconseguit una mitjana de 6,8% de share i ha reunit 820.000 espectadors. L'espai va aconseguir la seva millor dada històrica el dia que feia 500 programes (23/11/2015) amb 1.196.000 espectadors i un 9,4% de quota. L'octubre passat va tancar amb una mitjana del 6,9%, a més de 3,6 punts del seu immediat competidor. El programa és la segona opció en target comercial (9,3%) i entre els espectadors de 25 a-44 anys d'edat (9,4%). Per àmbits, destaca a Aragó (10,5%), Castella i Lleó (10,4%), Euskadi (7,7%), Madrid (9,6%).

“Zapeando” ha estat sempre una festa diària amb moltes celebracions i la música com a senyal d'identitat. Per compartir l’alegria d’arribar al 100, van convidar els espectadors a gravar ballar el tema “Happy” de Pharrell Williams i a pujar-ho a les seves xarxes socials amb l'etiqueta #Zapeando100. Amb el 200, va arribar el pastís, que va tenir el control de qualitat de l'Alberto Chicote. Amb el 300, van llençar la casa per la finestra amb un videoclip que versionava del tema “Blurred Lines” de Robin Thicke. Per a l'aniversari del 400, es van divertir amb un documental resum dels grans moments del programa. Amb el 500, van repetir la fórmula musical amb un videoclip inspirat en “All about that bass” de Meghan Trainor. Van celebrar els 600 recorrent el centre de Madrid en un Seat 600 amb l'esperit eixelebrat que caracteritza el programa. Pels 700, Frank Blanco, Anna Simon, Ana Morgade, Cristina Pedroche, Miki Nadal i Josie es van transformar en els Village People per cantar “YMCA”, el seu hit més emblemàtic. En el 800, Frank Blanco va aprofitar l'ocasió per observar els seus companys convertint-se en “El cap infiltrat”. I, amb el 900, van tornar a donar la campanada amb una versió del popular videoclip “Chantaje” de Maluma i Shakira, interpretat per Cristina Pedroche i Miki Nadal.

23 de novembre de 2017

MEDIAPRO, present al Mip Cancun
Les claus de l'acord entre Oficina Burman i MEDIAPRO van protagonitzar una de les conferències

La presència de MEDIAPRO en la 4a edició del Mip Cancún, celebrat del 15 al 17 de novembre, va destacar en la sessió “Production Partnerships Casi Study: Oficina Burman & MEDIAPRO”. Daniel Burman, màxim responsable d'Oficina Burman, i Laura Fernández Espeso, Directora de Contingut Internacional de MEDIAPRO, van exposar les claus de l'acord signat recentment entre ambdues productores. Els dos directius van destacar els projectes que s'estan desenvolupant per conformar un potent hub audiovisual de parla hispana i convertir-se en referent de continguts del mercat americà.

Amb seu a Cancún (Mèxic), aquest mercat és l'únic esdeveniment al món dedicat a impulsar el panorama llatinoamericà de televisió i a facilitar el contacte entre companyies internacionals amb els principals players de la regió. Amb el seu innovador format de reunions 1 a 1 pre-agendades, projeccions exclusives i conferències d'alt nivell, Mip Cancún es converteix en la millor plataforma b2b per a la distribució de programes, desenvolupament de contingut i coproduccions.

23 de novembre de 2017

El videojoc "Flipy"s Tesla! Inventemos el futuro" participarà a Xataka Live Citizen
Una nova demo del joc podrà jugar-se a l'àrea que PlayStation tindrà al Palau de Cibeles de Madrid

“Flipy’s Tesla! Inventemos el futuro” per a PlayStation®VR, el projecte posat en marxa per la col·laboració de Grup MEDIAPRO, 100 Balas i Sony Interactive Entertainment Espanya, participarà a Xataka Live Citizen, la iniciativa per descobrir la tecnologia al servei del ciutadà organitzat pel mitjà especialitzat Xataka, que se celebra els dies 23 i 24 de novembre al Palau de Cibeles de Madrid.

El principal objectiu del joc, que reprèn la narrativa de les aventures gràfiques clàssiques, és estimular la curiositat dels jugadors sobre la ciència i la seva aplicació, perquè es diverteixin mentre aprenen. En aquest context, “Flipy’s Tesla! Inventemos el futuro” serà el protagonista d'una de les trobades amb estudiants que se celebraran el matí del divendres 24 de novembre. Flipy, director de continguts de 100 Balas i creador del joc, mostrarà com aquest joc pot convertir-se en una eina didàctica que apropi els més joves al coneixement científic i ajudi a consolidar els conceptes adquirits mentre juguen.

A més, una nova demo del videojoc, que té el suport del Projecte CREATIONS i l'assessorament científic de Javier Santaolalla, estarà disponible per a tots aquells visitants que hi acudeixin la tarda del dijous 23 de novembre i durant tot el dia del divendres 24 de novembre, a l'àrea que PlayStation tindrà a la zona d'exposició del Palau de Cibeles.

El jugador podrà convertir-se en alumne de Tesla, la fantàstica escola de Ciència per a joves científics, i, acompanyat de Bio i Ziggy, resoldre una sèrie d'estranys esdeveniments que poden fer desaparèixer tot el coneixement emmagatzemat a l'escola. D’aquesta manera, haurà de completar diferents experiments i puzles basats en la ciència.

L'esdeveniment, obert a tots els ciutadans, és d'entrada gratuïta. Qualsevol persona tindrà l’oportunitat d’accedir sempre que es respectin les condicions d'aforament de l'espai.


 
© Imagina  Mapa del web // Política de Gestió Ambiental i Energètica // Vols treballar amb nosaltres? // Condicions d'ús
Política de protecció de dades // Codi de conducta